dag 1, 2 en 3,4 en 5

Dag 1:
Vanmorgen om 9 uur opgehaald door een chauffeur van lebo's soweto fiets tour. Na file te laat aangekomen, snel de fiets op en de groep bij gehaald. We waren met z'n zessen, Allemaal Nederlanders. We hebben bijna 4 uren door soweto gefietst. Halverwege hebben we gebakken koeien hart en lever gehad met een mais prakje. Als laatste ook nog traditioneel bier van maïs gehad. We zijn langs veel verschillende gebouwen gefietst, zoals het woonhuis van Nelson Mandela en de kerk van pieterson. Bij terugkomst van de fiets tocht nog geluncht op Zuid-Afrikaanse wijze, met brood en soep met kip en groente.
Eind van de middag overheerlijk in ons bubbelbad gezeten. De dag afgesloten met een 5 gangen diner.
Dag 2:
Dinsdag de auto opgehaald. Na wat moeilijkheden met de credit card mochten wij de auto mee nemen. Boodschappen gehaald en we zijn gaan rijden. Toen we de snelweg af moesten begonnen de problemen al met de weg. Wat een hobbels en gaten. Pas om 7 uur waren we op de camping. Het was al donker.
Dag 3:
De eerste nacht in de tent. Wel even wennen. De bavianen lopen over de camping, Gert-jan zijn broodje is gejat door een baviaan. Wat een brutale beesten. Hierna op weg naar de panorama route. Wat een mooie ver gezichten, watervallen en rotsen. We hebben genoten. Morgen op weg naar het kruger park, de eerste malaria pil is geslikt.
Dag 4:
Vandaag in het kruger park, wat veel beesten gezien. Eind van de middag een sunset drive gedaan. Met zonsondergang beesten spotten. Heel veel buffels gezien, een kudde van meer dan 250. Onderweg nog 2 olifanten en 2 leeuwen. Wat een geweldige beesten zo van dichtbij.
Dag 5, vrijdag:
alweer een week geleden dat we getrouwd zijn, wat snel.
Vandaag zelf op safari. Wat veel wilde beesten gezien. We hebben 4 van de big five gezien. Buffel, leeuw, olifant en neushoorn. Olifanten van heel dichtbij en verder op in het water. Onderweg ook nog giraffen, impala, gnoes enz. Gezien. Vanavond vroeg slapen, we gaan morgen op ochtend safari, starttijd 05:30 uur.

1. Aart en Alie:
    12 september 2015
    Hoi vakantiegangers, wat hebben jullie al veel gezien zeg! Wat een geweldige ervaring! Mooi om dat allemaal te lezen.geniet van deze vakantie en maak maar veel foto's, groetjes uit (een paar daagjes) Emmen!
  2. Stefan:
    12 september 2015
    Hoi, zo dat hoort goed. Ik dacht dat jullie daar in Zuid- Afrika zitten in plaats van Nederland met die files.
    Heeft die gebakken koeien hart en lever ook nog goed gesmaakt??
    Groeten uit frankrijk
  3. Theo en Nellie:
    12 september 2015
    Hallo het gaat daar maar goed geniet van de omgeving en de natuur en de dieren laat je niet bestelen door die rot apen
    groetjes uit wolvega ..