dag 14, 15

21 september 2015 - Giants Castle Game Reserve, Zuid-Afrika

Zondag dag 14:
Vanmorgen scheen eindelijk de zon weer eens. Op weg naar drakensbergen, injisuthi camp. Wat een lange slechte weg hier naar toe. 60 km van de bewoonde wereld. Aangekomen is er niemand op de camping. 1 huur tent en een huisje zijn bezet. We zitten wel tussen hele hoge bergen in. S avonds de braai aangestoken en vuur gemaakt. Dit was ook wel nodig voor de kou. We zouden hier twee nachten staan maar hebben besloten om maar een nachtje te blijven en een andere camping op te zoeken.
Maandag dag 15:
Na een kille nacht, wandel schoenen aangetrokken voor een tocht van 3 uren. 1,5 uur naar een grot lopen. Het is maar 3,5 Km wandelen, heenweg. Wat een mooie wandeling, onderweg opgeschrikt door een slang. Gelukkig kroop hij weg onder rotsen. Na terugkomst bij de auto geluncht en vertrokken richting de volgende camping. Toch in bergville een hotel opgezocht. Een mooie kamer met geweldig uitzicht. Even een middag relaxen na al dat wandelen.
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Aart en Alie:
    21 september 2015
    Heel goed dat jullie een hotel opgezocht hebben! Even lekker een beetje luxe en warmte is ook fijn, ik heb ook vandaag het herfstdekbed er weer op gedaan!
  2. Theo en Nellie:
    23 september 2015
    Goed dat jullie de wandel schoenen aan hadden ,was het een giftige slang . hou mekaar warm . ik was van daag voor werk op terschelling super weer daar .